marți, 1 septembrie 2009

De ce?

De ce am facut acest blog şi ce vreau să obţin cu el? Am precizat deja în titlul blogului care este obiectivul meu fundamental. Chiar dacă viaţa mea este prea scurtă pentru a vedea într-adevăr acea lume pe care mi-o doresc sper ca efortul meu alaturi de multe alte asemenea iniţiative vor sensibiliza şi vor modifica atitudini, principii, obiceiuri, percepţii, astfel încât planeta Pământ şi în special locurile ocupate în prezent sau în viitor de catre homo sapiens, să devină un loc mirific, în care nepoţii şi strănepoţii noştrii sa poată trăi sănătoşi, o viaţă fericită şi abundentă, să fie mai mult decât recunoscători generaţiilor trecute pentru ca le-au lăsat o moştenire atât de frumoasă.
Din nefericire, acet viitor descris mai sus este deocamdata doar un vis, un alt viitor mult mai sumbru se prefigurează dacă nu ne schimbam mentalităţile, atitudinile şi comportamentul. Dacă vom continua să ne comportăm ca până acum, viaţa pe Pământ va deveni din ce în ce mai dificilă, resursele din ce în ce mai rare şi mai greu accesibile, iar unele dintre resurse chiar vor fi epuizate complet. Planeta va fi din ce în ce mai otrăvitoare şi ne va suporta din ce în ce mai greu.
Înainte de a-mi lipi etichete de ecologist nebun, comunist sau alte asemenea etichete, vă rog să citiţi cu atenţie ce voi posta. Voi incerca să aduc argumente pertinente pentru ideile pe care le susţin şi voi încerca să fiu cât mai obiectiv posibil.
Sper ca printre comentariile pe care mi le veţi lăsa pe acest blog să găsesc idei valoroase, care să mă ajute da îmi îmbunătăţesc ideile şi împreună să construim o lume mai bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu